Rozszerzona Gwarancja Meridy

Nowa Rozszerzona Gwarancja Merida, poznaj szczegóły!

Merida Polska wprowadza nową rozszerzoną gwarancję na ramy i sztywne widelce rowerów. – To potwierdzenie najwyższej jakości rowerów Merida – mówi Tadeusz Skwarczyński, product manager Merida Polska.

Wejdź na www.moja.merida.pl i zarejestruj swój nowy rower Merida.

„Do naszych rowerów mamy na tyle duże zaufanie, że ich ramy obejmujemy rozszerzoną gwarancją. Nie bez powodu nasze motto brzmi «More Bike» («Więcej Roweru»). Chcemy, by każdy oczekiwał od naszego roweru trochę więcej. By każdy, kto nim jeździ, czuł, że dokonał właściwego wyboru” – czytamy w katalogu 2021 Merida Polska. Rozwinięciem tych słów jest Rozszerzona Gwarancja Merida (RGM), która obowiązuje w Polsce od 1 października 2020 r. Nowymi warunkami gwarancji są objęte ramy i sztywne widelce rowerów Merida z kolekcji 2021 oraz ramy i sztywne widelce rowerów Merida ze starszych kolekcji zakupione od 1 października 2020 r.

Rozszerzona Gwarancja Merida zaczyna obowiązywać dwa lata po zakupie roweru, do tego czasu pozostaje w mocy dotychczasowa standardowa dwuletnia gwarancja. RGM są objęte ramy rowerów szosowych i fitness Merida, rowerów crossowych, gravelowych i przełajowych Merida, rowerów górskich Merida z kategorii MTB XC, trail, all mountain oraz Enduro, a także ramy wszystkich rowerów elektrycznych Merida. RGM dotyczy wad fabrycznych (materiałowych lub produkcyjnych) nie tylko ram, ale także sztywnych widelców, o ile są w nie wyposażone rowery z wymienionych wyżej kategorii. Sztywne widelce tych rowerów oraz ramy rowerów Merida Freeway, Cityway i Classicway w ramach RGM są objęte trzyletnią gwarancją.

Adres, o którym powinni pamiętać wszyscy zainteresowani Rozszerzoną Gwarancją Merida, to www.moja.merida.pl. Co należy zrobić, aby nowy rower Merida był nią objęty? Wystarczy założyć konto na www.moja.merida.pl i zarejestrować tam swój rower, podając numer ramy oraz wgrywając do systemu zdjęcie bądź skan dowodu zakupu roweru. Wszystkie szczegółowe warunki RGM, w tym związane z nią obowiązki serwisowe, podano na www.moja.merida.pl. Tam także można znaleźć odpowiedzi na przewidziane pytania dotyczące RGM. Wszelkie roszczenia w ramach Rozszerzonej Gwarancji Merida powinny być zgłaszane w punkcie zakupie roweru. W razie stwierdzenia wady fabrycznej Merida dokona wymiany ramy/sztywnego widelca na wolne od wad.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.